اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۸۹۳۸۶

تلاش صفا‌ هادی برای پیوستن به استقلال

تلاش صفا‌ هادی برای پیوستن به استقلال
اشتها و ولع باشگاه استقلال برای جذب بازیکن تمامی ندارد و مسئولان این باشگاه بر‌اساس خواست وینفرد شفر به دنبال جذب یک بازیکن عراقی دیگر هم هستند.
۱۳:۴۰ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
وانانیوز|

 اشتها و ولع باشگاه استقلال برای جذب بازیکن تمامی ندارد و مسئولان این باشگاه بر‌اساس خواست وینفرد شفر به دنبال جذب یک بازیکن عراقی دیگر هم هستند.

آبی‌ها پس از تغییر مدیریت باشگاه و آمدن امیرحسین فتحی از انفعال خارج شده و در بازار نقل‌و انتقالات یکه‌تاز شدند و تا حدود زیادی عقب‌ماندگی‌شان را جبران کردند. آخرین بازیکنی که استقلال جذب کرد همام طارق بازیکن جوان عراقی بود و به نظر می‌رسید با جذب او پرونده نقل و انتقالات باشگاه تا نیم فصل بسته می‌شود اما چند روز پیش رسانه‌های ایرانی و عراقی از تمایل باشگاه استقلال به جذب صفا ‌هادی بازیکن‌20ساله باشگاه نیروی زمینی عراق خبر دادند.

این بازیکن جوان عراقی که سابقه عضویت در تیم ملی پایه‌ای کشورش را دارد، در 2 پست مدافع میانی و هافبک دفاعی بازی می‌کند و باشگاه استقلال به منظور تقویت خط دفاعی و میانی‌اش دست روی او گذاشته است.

نکته جالب‌توجه این‌که مدیربرنامه این بازیکن عراقی همان کسی است که بشار رسن و همام طارق را به پرسپولیس و استقلال آورده و حالا هم برای انتقال صفا ‌هادی با باشگاه عراقی رایزنی می‌کند. البته گویا باشگاه عراقی چندان تمایلی به این انتقال ندارد و در‌واقع زمان را برای این کار مناسب نمی‌داند و به‌ هادی اعلام نیاز کرده، با این‌حال مسئولان باشگاه استقلال همچنان به رایزنی خود برای جذب این بازیکن ادامه می‌دهند و صفا هم روز گذشته به دنبال فراهم کردن مقدمات سفر به ایران و دادن تست بود.

با توجه به پست صفا‌ هادی به نظر می‌رسد شفر از شرایط خط دفاعی و هافبک دفاعی تیمش راضی نیست که خواستار جذب بازیکنی با قابلیت بازی در هر 2 پست شده است. محمد دانشگر مدافع هافبک آبی‌ها که در فصل جاری در هر 2 پست بازی کرده، گویا نتوانسته نظر مساعد شفر را جلب کند و از طرفی با توجه به مصدومیت روزبه چشمی و احتمال محرومیت و مصدومیت فرشید باقری، پژمان منتظری و آرمین سهرابیان جذب یک بازیکن با قابلیت بازی در 2 پست منطقی به نظر می‌رسد.

انتهای پیام/

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین